Please consider registering
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Register

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —

— Match —

— Forum Options —

Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Terug blik 2008
15 januari 2009
22:48
Guest
Guests

Misschien wat luchtiger, ik zal er toch weer bovenop moeten komen, maar ik stel nu de algemene vraag:

hoe is voor jullie het jaar 2009 begonnen?

15 januari 2009
22:45
Guest
Guests

Dat is prive, dat houd ik liever voor mezelf als je het niet erg vindt.

15 januari 2009
22:42
Guest
Guests

waarom opeens?

15 januari 2009
22:35
Guest
Guests

Nee, mijn jaar 2009 is helaas echt slecht begonnen, dat weet ik nu zeker.

Ik hoop dat de weg weer naar boven zal gaan.

14 januari 2009
23:30
Guest
Guests

Nog een voornemen voor 2009:

ik zal het niet meer hebben over mijn rare eetprobleem, ik krijg kennelijk maar weinig reacties erop en weinig echt begrip. In ieder geval niet meer op het Forum. Ik heb spijt dat ik het er zoveel over gehad heb, maar ja, ik zit er nou eenmaal af en toe mee.

Misschien moet ik ermee toch maar weer bij de officiele hulpverlening aankloppen of wat dan ook.

Mijn topic van het eetprobleem, moderators, jullie mogen het afsluiten van mij! Einde oefening. 8)

12 januari 2009
10:07
Guest
Guests

Het gaat i?tsje beter met mij!

10 januari 2009
15:25
Guest
Guests

Na Dubai is mijn jaar 2009 helaas piep piep piep piep piep waardeloos begonnen. Ik hoop, dat het snel weer beter wordt.

9 januari 2009
20:34
Guest
Guests

Op zich was 2008 in zijn geheel niet het meest bijzondere jaar voor mij.
Wat me wel lang zal bijblijven, dat is mijn vakantie afgelopen zomer in Itali?. Heb daar twee geweldige weken beleefd en toen ik thuiskwam ben ik ook een beetje in een zwart gat gevallen. Maar ben daar weer vrij snel uitgekropen en in mijn normale ritme terechtgekomen.

7 januari 2009
21:32
Guest
Guests

Mijn jaar 2009 was in Dubai tijdens de vakantie leuk, maar nu ik terug ben, ben ik een beetje in een gat gevallen. Ik voel me vandaag opeens best wel slecht. Ik hoop, dat 2009 toch een goed jaar gaat worden voor mij.

P.s.: En natuurlijk ook voor jullie allemaal.

7 januari 2009
21:22
Guest
Guests

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier op het forum iets gepost heb, maar ik vind dit wel een mooie gelegenheid om even te laten weten hoe mijn afgelopen jaar was.

Voor mij was 2008 een bewogen en heel mooi jaar waarin ik veel bereikt heb. Het belangrijkste daarin is toch wel dat ik inmiddels een andere baan heb gevonden ?n dat ik verhuisd ben naar de andere kant van het land :).
Voor mijn gevoel was ik in Limburg een beetje 'vastgeroest', voornamelijk qua werk. In mijn zoektocht naar een nieuwe baan kwam ik al gauw tot de conclusie dat ik die in Limburg niet ging vinden. Ik ben toen mijn horizon gaan verbreden en kwam via een goede vriendin in Zeeland terecht, Vlissingen om precies te zijn. Voor iemand die werkzaam is in de logistiek, is het havengebied van Vlissingen een heel aantrekkelijk gebied en daar heb ik uiteindelijk dan ook een baan gevonden bij een chemisch bedrijf. Ik ben inmiddels drie maanden aan de slag en het bevalt prima. Behalve dat het op mijn werk prima bevalt, begin ik ook langzaam mijn plekje in Vlissingen te vinden. Ik heb inmiddels een leuk huisje en begin ook wat leuke contacten te leggen hier in de buurt :).

Kortom, het was voor mij een heel grote stap, maar ik ben wel een beetje trots op mezelf dat ik het aangedurfd heb.

Ik wens iedereen een heel mooi 2009 !

30 december 2008
23:20
Guest
Guests

2008 was voor mij een jaar waar niet echt veel inzat, het is veel te snel gegaan. En als ik me dan afvraag wat ik met al die tijd gedaan heb kan ik niet veel nuttigs bedenken. De hoogtepunten waren toch wel dat ik mijn vriend heb leren kennen (januari) en dat ik voor het eerst werk heb gehad wat me beviel. Ook een leuke vakantie gehad in het voorseizoen, lekker rustig en vanalles kunnen doen. Op sociaal gebied meer achteruit dan vooruit gegaan, maar daar ga ik in 2009 zeker verandering in brengen. Ook wil ik weer graag verdergaan met mijn opleiding en de electrische gitaar leren te bespelen (kerstcadeau ;D)

Ik wens iedereen alvast een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!

30 december 2008
00:57
Guest
Guests

2008 was voor mij een van de meest bewogen jaren ooit in positieve zin. Heb 2 leuke vakanties gehad (wintersport in januari en zweden in juni) aan Zweden heb ik een souvenir overgehouden in de vorm van een relatie (ik heb nu ongeveer een half jaar). Verder heb ik in begin 2008 een nieuwe baan gekregen en ben ik op mezelf gaan wonen. Ik ben begonnen met een nieuwe sport (survival-run waar ik alweer mee gestopt ben, omdat het toch te zwaar was) en ben begonnen met duiken (wat ik volgend jaar weer actiever wil gaan doen, omdat ik het nu te koud vindt) en gaan stijldansen, verder ben ik nog voor de eerste keer met een forumuitje meegweest.

Heb eigenlijk bijzonder weinig negatieve ervaringen gehad in 2008, ze waren er wel, maar de positeve ervaringen hebben ruimschoots de overhand. Ik denk dat 2009 iets rustiger wordt.

27 december 2008
13:49
Guest
Guests

heb helaas over 2008 niet echt mooie dingen om aan terug te denken.
ja het vvmleden efteling uitje was ondanks de achtbanen best wel leuk :)
en de autoclub meetings waren ook wel leuk.

25 december 2008
15:51
Guest
Guests

Spijtig van je cavia en je vriendin joh.

Lees je echt zoveel boeken? 😮

Ik lees er heel af en toe heen, maar heb na m'n laatste gelezen boek 'The Secret History' van Donna Tartt. Het idee dat er geen betere boeken bestaan en dat een nieuwe gaan lezen dan toch alleen maar tegenvalt. ;D

25 december 2008
11:07
Guest
Guests

Op November na, was mijn jaar ook wel aardig. Nou ja, ik heb nu een wat negatievere kijk erop ondat ik een pestbui heb vanwege de 7863482ste voorhoofdsholteonsteking dit jaar. -insert enorme hoeveelheid scheldwoorden naar keus-

Een paar hoogtepunten waren waarschijnlijk dat ik twee keer mijn favoriete zanger live heb gezien (een keer met band en een keer zonder), ik heb eindelijk een perfect baantje en hoef niet meer zo wanhopig op zoek te zijn naar wat ik wil gaan doen, heb mijn lieve dwerghamster Manfred ontmoet, het gaat beter met mijn oma, ik heb een hele hoop mensen ontmoet, en ik heb weer contact met mijn vader.

En nog wat minpuntjes, behalve de eeuwige koppijn.. Ik heb een ongelofelijke afkeer voor studeren ontwikkeld, ik heb een cavia en een vriendin verloren, heb de hele maand november lopen stressen, kiespijn (wat later geen kiespijn bleek te zijn. 😀 maar toch!), soms het ik het toch net iets te druk gehad (ik hou van rust, stilte en een kopje thee), en ik heb maar 49 boeken gelezen in plaats van mijn jaarlijkse minimum van 50. :( Iemand nog een heel kort boekje voor de komende dagen?

Zo te zien is de lijst negatief langer dan de lijst positief.. oeps. 😀 maar ikd enk dat de positieve dingen toch een stuk zwaarder voor me wegen, so all is well. :)

Merry Christmas. 😉

25 december 2008
09:02
Satyarupa
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 770
sp_UserOfflineSmall Offline

Voor mij was de eerste helft van het jaar echt verschrikkelijk *piep*. Nog een nasleep van de afgelopen twee jaar. :'(
Maar de tweede helft was alweer een stuk beter. Hele goede begeleiding gekregen voor mijn probleempjes, veel eerder dan verwacht. :) Met uitstapjes van de VVM meegeweest en leuke nieuwe mensen ontmoet. :)
Natuurlijk zaten er ook wat minder leuke momenten bij, maar die horen bij het leven, probeer ik dan maar te denken.
2009 ziet er goed uit, heb ik zo het idee. Het gaat echt zoveel beter met me. Ik zie nu pas de kleine stapjes die ik de afgelopen jaren al gezet heb. Maar het blijft hard werken.

Hoop voor iedereen dat jullie vooruit gaan in het nieuwe jaar qua sociale vaardigheden. :)

24 december 2008
20:36
Guest
Guests

2008 was voor mij een jaar zonder echt grote pieken en dalen en zonder grote veranderingen. Pluspunten waren wel dat ik een baan heb gevonden waar ik me wel in kan vinden en dat ik wat oude demonen heb achtergelaten. Daarnaast heb ik ook het geluk gehad om een aantal erg leuke mensen te hebben ontmoet. :)
Voor m'n gevoel was het een neutraal jaar, maar we gaan er weer tegenaan voor 2009!

24 december 2008
17:26
Guest
Guests

2008 is een waanzinnig jaar voor me geweest. Nog nooit eerder heb ik zoveel dingen gedaan die ik nog nooit eerder heb gedaan. Ik zal niet de hele lijst afgaan, want anders wordt dit wel een erg lange post.

Maar nog beter is dat ik dit jaar een heleboel leuke mensen heb ontmoet en leren kennen.

Mijn mooiste moment van het jaar is, achteraf gezien, het moment waarop ik met iemand samen op een klein bankje in een station een pizzapunt zat te eten, en ik merkte dat ik iets voelde voor degene die naast me zat.

24 december 2008
17:21
Guest
Guests

Als ik zo 2008 eens evalueer springt er nou niet iets uit waarvan ik zo iets heb.. wauw, dat ik dat mee heb mogen maken. Het is wel een jaar geweest van dalen en pieken, ik moet wel zeggen, die dalen werden wel steeds minder diep of kwam minder vaak voor. Zo nu en dan was het dan wel echt een dal, maar ik weet dat de pieken daarop volgen. En zonder de dalen kun je ook niet genieten van de pieken.
Het is een jaar geweest waarin ik veel ervaring op moest doen, dat zal komend jaar ook nog wel zo zijn. Ervaring opdoen achter het stuur voor m'n rijbewijs, ervaring opdoen in de apotheek enz. Eigenlijk zou ik willen dat ik die ervaringen al achter m'n rug heb, dat het gewoon allemaal al zonder al te veel moeite lukt, maar dat is nu eenmaal niet zo.
Het was een jaar vol met twijfelen, een jaar waarbij mijn verlegenheid en onzekerheid een best grote rol speelde.
Maar het is ook een jaar geweest waarin veel plezier zat, plezier op de wigwam ondanks de mindere dingen, plezier om het 18 zijn, plezier om mijn ov (wat een handig ding is dat zeg) plezier omdat ik naar curacao ga volgend jaar!
Ik heb veel gelachen, veel tranen gelaten. Heb achter dingen een punt gezet maar ben ook begonnen met nieuwe dingen.
Een jaar waarbij ik gezond ben gebleven, op enige lastige kwaaltjes na (huidgriep). Een jaar waarin niemand dood is gegaan of ersntig ziek is geworden in mijn omgeving waaronder ik heb geleden.
Het is eigenlijk een goed jaar geweest.
Maar 2009 kan natuurlijk een stuk beter, ik ga in ieder geval weer sterker worden, m'n verlegenheid overwinnen en een stuk zekerder worden, als ik van curacao kom en ik ben nog zo verlegen ga ik een cursus volgen of iets!
Op naar 2009!

24 december 2008
16:12
Guest
Guests

Sja, ik heb een top jaar gehad, anders kan ik het niet beschrijven.

Wat niet betekend dat als je een slecht jaar hebt gehad, dat meteen heel negatief is, daar moet je ook doorheen en dat weet ik maar al te goed.

No permission to create posts