Please consider registering
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Register

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —

— Match —

— Forum Options —

Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Terug blik 2008
24 december 2008
16:06
Guest
Guests

Dit jaar lijkt echt veel langer dan het is. Allemaal nieuwe dingen meegemaakt en gedaan..
Een van de leukste, beste, ontroerendste en meest speciale momenten was denk ik toch wel tijdens mijn eerste snuffelstage, dat was allemaal zo bijzonder en leuk :)

24 december 2008
14:58
rik
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 1178
sp_UserOfflineSmall Offline

2008 was ook niet echt een goed jaar voor mij. maanden lang behoorlijk slecht gevoeld. wel met rijbewijs begonnen, nog steeds aan het fitnessen, gestopt met roken. maar toch kan ik er niet tevreden over zijn.
Volgend jaar begin ik met een cursus, en word ik getest bij het UMCG, kijken of daar nog wat uit te halen is.

24 december 2008
14:06
Marjolein
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 592

Dit jaar is voor mij geen verkeerd jaar geweest, gemiddeld genomen.
Deze wereld en ik zullen altijd wel een wat onhandige combinatie blijven, maar er zijn periodes geweest waarin ik me veel minder goed voelde.

Iets wat een hele goede stap is geweest, is dat ik voor het eerst met een VVM-uitje ben meegeweest (en daarna met nog een aantal).
Het geeft een heel goed gevoel om iets leuks en sociaals te doen. Ik ben allemaal leuke mensen tegengekomen, bij wie ik mezelf kon zijn en me op mijn gemak voelde. Een goed begin voor iets waar ik zeker volgend jaar mee verder wil gaan.
En van een van de mensen die ik heb leren kennen, ben ik EXTRA blij dat ik hem ontmoet heb 😀

24 december 2008
13:32
Guest
Guests

Bij mij was 2008 een jaar van dal en piek. Het begon slecht door een gigantische dip en heb me er met heel veel kracht doorheen geslagen. Volgens mij zit ik nu of net wel of net niet op de piek van het jaar (anders was het afgelopen weekend).
Eigenlijk hetgeen ik voor 2009 in gedachten had is al bijna gedaan in de laatste dagen van het jaar :S. Maar ik wil in ieder geval verder werken aan mezelf: sterker, krachtiger en meer zelfvertrouwen.

24 december 2008
13:11
vincent1971
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 48

Voor mij een wisselend jaar. Ben lid geworden van een vrijetijds vereniging. Is wel iets anders dan onder de verlegen mensen. Kan me er goed staande houden. Maar een enkel keer gaat het een en ander wel mis. Zoals met sinterklaasfeest. Zit de kamer al vol met mensen en dan HELP. Allemaal een hand geven of jusit niet. Maar goed kon wel zien dat ik niet de enige was die dat probleem had.
Andere kant was dat mijn stage niet echt datgene was wat ik me er bij voorstelde. Had meer verwacht maar tja je bent en blijft stagiair met alle beperkingen van dien jammer genoeg.

24 december 2008
12:34
Guest
Guests

2008 was ook zeker niet mijn beste jaar, alleen al qua weer, ik ben een zonneliefhebber en houd van mooie zomers. Maar zo goed was ie niet (voor het eerst sinds 1987/1988 2 minder goede zomers na elkaar ook, nu dus 2007/2008), zeker met te somber weer voel ik me vaker down. Maar een aantal andere dingen waren dit jaar wel goed geweest. Maar eigenlijk wil ik het jaar pas evalueren als het Oud en Nieuw geweest is.

24 december 2008
12:31
Guest
Guests

Oei, zo verschillend kan het zijn. Timido, veel geluk in 2009 in ieder geval! :)

Voor mij was 2008 zeker niet mijn beste maar ook niet mijn slechtste jaar. 2009 gaat wel een heel spannend jaar worden, waarin het of helemaal fout of goed met me kan gaan. Ik hoop natuurlijk het tweede! 😉

24 december 2008
12:17
Guest
Guests

Voor mij was 2008 persoonlijk het slechtste jaar uit mijn leven. Ik heb gigantsich in de knoop gezeten met mijzelf. Gelukkig gaat het al beter. Mijn leven is in dit jaar ook compleet veranderd. Mijn leukste tijd was mijn vakantie in Gambia begin dit jaar. Ik heb echter wel een betere basis nu voor een heel goed 2009!

24 december 2008
11:48
Guest
Guests

heel 2008 was fantastisch, echt veruit het beste jaar uit mijn leven

24 december 2008
11:25
Guest
Guests

Ik wacht nog tot het nieuwe jaar n?t begonnen is, want dan kan ik het pas echt weten.

Maar ??n van de leukste dingen van dit jaar tot nu toe waren toch de reizen die ik gedaan heb (5 keer weggeweest naar het buitenland maar liefst en ik ga nog net in dit jaar nog een keer). Zeker de reizen naar Valencia, Amerika en Dubai vond ik erg leuk. De andere 2, Chantilly (Frankrijk) en Frankrijk (vakantiehuis van mijn ouders) waren ook wel leuk. Helaas heb ik 3 vakantiedagen teveel opgenomen dit jaar, negatief saldo dus.

24 december 2008
11:01
Guest
Guests

Terug blik 2008.

Wat was jou leukste, beste, ontroerendste, moment van 2008.

Die van mij was de vakantie, deze was echt super gelaagd en het waren maar 5 dagen.
Maar hij gaat te boek als beste vakantie ooit.

No permission to create posts