Please consider registering
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Register

Register | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —

— Match —

— Forum Options —

Minimum search word length is 4 characters - maximum search word length is 84 characters

sp_Feed Topic RSS sp_TopicIcon
Goede voornemens 2014
29 december 2015
19:47
marcelo
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 859
sp_UserOfflineSmall Offline

Webmaster VVM said
@Marcelo: goed dat je een baan gevonden hebt! Dat is ook wel een goed begin om de andere punten te behalen. Met een baan kan je meer zelfvertrouwen krijgen en je hebt weer iets meer geld om te besteden aan jezelf of aan uitjes, waar je dan misschien weer een leuk iemand ontmoet! 

Dank je wel! lief dat je reageert Smile

29 december 2015
12:07
Webmaster VVM
Admin
Forum Posts: 20

@Marcelo: goed dat je een baan gevonden hebt! Dat is ook wel een goed begin om de andere punten te behalen. Met een baan kan je meer zelfvertrouwen krijgen en je hebt weer iets meer geld om te besteden aan jezelf of aan uitjes, waar je dan misschien weer een leuk iemand ontmoet! 

25 december 2015
11:58
marcelo
Member
Members

VVM leden

1) Gelukkig dit jaar een baan gevonden! Laugh Volgend jaar proberen de baan te behouden of een andere baan te vinden + diploma behalen

2) Helaas nog geen lief vriendinnetje gevonden :-(

3) Hard gewerkt aan assertiviteit

4) Soms word ik wat dikker maar gaat ook vaak goed :-)

5) Probeer elke dag gezonder en gelukkiger te leven :-)

28 november 2014
09:05
Appeltje
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden
Forum Posts: 379

- Internetdaten > een vriendin vinden >>>> tot op heden nog niet gelukt, wat er niet is kan nog komen.

- (misschien) autoslipcursus volgen >>>> Gedaan, was leuk.

- cursus volgen voor evenementen verkeersregelaar >>>> ga ik in 2015 doen, dit is zeker

- cursus duits >>> nog niet gelukt, gaat dit jaar niet meer lukken

- weekendje weg organiseren >>> gedaan, het was een gezellig weekendje weg

- naar veel keltische evenementen gaan >>> zeker gelukt, volgend jaar weer

26 november 2014
16:13
marcelo
Member
Members

VVM leden

- Ik wil graag in 2014 een goede baan vinden!>>>>>>>Helaas is het me niet gelukt een baan te vinden. Ik heb ook gewoon te weinig sollicitatiegesprekken gehad. Maar heb wel altijd mijn inzet getoond om een baan te vinden!

- Ook hoop ik een leuke vriendin te vinden ( wie weet met Appeltje naar een singlefeest - speeddaten ;-)>>>>>>Helaas wat summier geweest dit jaar wat betreft mogelijkheden :-( Ik vond het wel leuk om met Appeltje en de groep mee te gaan met de dag "van woorden naar daden". Dit moet een vervolg krijgen! :-)

- Graag wil ik ook assertiever worden in 2014>>>>> Ik ben van mening dat ik assertiever ben geworden!

- Ietsje slanker worden mag ook ;-)>>>>>Na de zomervakantie was ik wat dikker geworden maar dat heb ik nu aardig afgetraind :-)

- Mijn lichaam voor de rest nog beter verzorgen>>>>>Ik ben dit jaar meer gaan bewegen en meer fruit gaan eten 😉 Groente blijft een beetje lastig 😉

- verder komen in autorijlessen>>>>>Het opstarten van de auto was lastig en ook was ik te faalangstig in het verkeer. Helaas is het niet gelukt en ben ik gestopt  :-(

- Appeltje helpen met weekendje weg ;-)>>>>>>Ik had mijn beste beentje voorgezet en ben blij dat Appeltje ook tevreden was met mijn inzet!

26 november 2014
16:04
marcelo
Member
Members

VVM leden

Wie durft? 😉 😀

23 februari 2014
21:45
Cicero
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden
Forum Posts: 300

Ik had me dus niets voorgenomen. Het volgende ben ik wel gaan doen, is op mijn pad gekomen, maar had ik niet voorgenomen:

- naar het weekendje georganiseerd door Appeltje
- met Appeltje en anderen de Duinenmars lopen
- ingeschreven op een nieuwe datingsite. Die andere kon ik weinig mee.
- ik ben hard gaan lopen, omdat ik merkte dat ik teveel binnen zat deze winter

Assertiever worden en meer contact maken heb ik nog maar weinig gedaan. Maar als dat ook op mijn pad komt dan grijp ik dit met beide handen.

23 februari 2014
21:14
marcelo
Member
Members

VVM leden

- Ik wil graag in 2014 een goede baan vinden!>>>>>>> Daar ben ik nog steeds actief mee bezig

- Ook hoop ik een leuke vriendin te vinden ( wie weet met Appeltje naar een singlefeest - speeddaten ;-)>>>>>>Daar ben ik ook nog actief mee bezig. Ja paul wanneer gaan we weg! 😉

- Graag wil ik ook assertiever worden in 2014>>>>> Daar doe ik ook nog steeds m`n best voor! :-)

- Ietsje slanker worden mag ook ;-)>>>>> ik doe m`n best maar af en toe heb ik last van lekker eten. Ik ga de komende tijd toch proberen nog wat meer aan te zetten. 

- Mijn lichaam voor de rest nog beter verzorgen>>>>> uhmm hier geldt hetzelfde; ik hou van lekker eten, maarrrrr ik beweeg en sport wel veel! :-)

- verder komen in autorijlessen>>>>>Elke week rij ik een uurtje. Er zijn dagen dat ik vooruit ga en er zijn dagen dat ik nog wat moeite heb met het verkeer en de auto besturen.

- Appeltje helpen met weekendje weg ;-)>>>>>> Daar doe ik ook mijn best voor!

23 februari 2014
20:36
Appeltje
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden

Bij deze zal ik een update geven over de voornemens die ik heb/had en welke al uitgevoerd zijn

- Internetdaten > een vriendin vinden >>> nog niet gedaan

- (misschien) autoslipcursus volgen >>>> 22 februari gedaan, was leuk, spannend en leerzaam.

- cursus volgen voor evenementen verkeersregelaar >>> Ik heb het doorgegeven aan de KVW (kindervakantieweek) waarvoor ik dit wil doen, ze komen er nog op terug.

- cursus duits >>> nog niet gedaan

- weekendje weg organiseren >>>> voorbereidingen zijn in volle gang, programma is al bekend.
http://www.verlegenmensen.nl/s.....4157-05-17)-Weekendje-weg-17-18-mei-2014

- naar veel keltische evenementen gaan >>>> daar ga ik zeker heen, de eerste is 19 april.

4 januari 2014
11:33
mvschoon
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden
Forum Posts: 139

@ Louisa, da's prima! Ik weet nog niet of ik naar de brainstormsessie ga (zie de nieuwe nieuwsbrief) maar als ik ga, steel ik je idee misschien wel 😉

2 januari 2014
15:27
Locutus of Borg
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden
Forum Posts: 67

Erik leppen;68730 said:
Minder uitstellen!

Maar, dat komt volgend jaar wel...

LOL.

Ik neem geen voornemens met het nieuwe jaar. Goede voornemens beginnen niet op 1 januari maar NU!

Wensen heb ik wel. De voornaamste wensen zijn een baan vinden en een vriendin.

Resistance is futile
1 januari 2014
20:24
Louisa
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 34

hoi, ik bedacht me later dat ik het eerst maar even afwacht of het in ons eigen kringetje werkt, als het een succes is, kom ik er zeker op terug.

1 januari 2014
11:02
mvschoon
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden
Forum Posts: 139

Zo te lezen zijn er ambitieuze en minder ambitieuze mensen actief op dit forum voor wat betreft de goede voornemens ;). Van de ambitieuze mensen moet ik misschien maar eens een goed voornemen lenen (dat daten ... hmmm, misschien ...), maar Cicero heeft natuurlijk ook gelijk: kijk maar wat er van komt! In ieder geval veel succes iedereen!

@Louisa, dat klinkt als een prima idee. Zeker voor plannetjes op korte termijn in de grote steden waar veel VVM-ers wonen, lijkt me de snellere communicatie heel handig. Anderzijds zie ik ook een beetje het gevaar van groepjesvorming binnen de VVM, maar dat zal nu ook wel gebeuren. Maar ik weet niet wat er allemaal technisch mogelijk is. Ik heb zelf nog nooit gewhatsappt. Misschien is er een mengvorm mogelijk: zowel op whatsapp als op de site.
Wil je je idee voorleggen aan de activiteitencommissie [email]activiteitencommissie@verlegenmensen.nl[/email] ? Hopelijk pakken ze het op!

31 december 2013
22:37
Erik leppen
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 59

Minder uitstellen!

Maar, dat komt volgend jaar wel...

29 december 2013
21:47
Louisa
Member
Members

VVM leden
Forum Posts: 34

vandaag had ik een eet/spelletjesafspraak met 3 vriendinnen, en hadden we het over onze goede voornemens. En naast de gebruikelijke voornemens als meer bewegen en een gezonder gewicht bereiken, bleken we alle vier ook het voornemen te hebben om (ook in sociaal opzicht) actiever te gaan zijn, meer leuke dingen te ondernemen, met elkaar en los van elkaar ook met eventuele nieuwe mensen. We hebben nu afgesproken elkaar via een chatgroepje op onze mobieltjes te appen (what's appen) als iemand zin heeft om iets te doen en iemand zoekt om evt. me te doen. Is misschien ook een idee voor de VVM? Is wat directer dan via de site en toch vrijblijvend, want geen interesse =geen reactie..

29 december 2013
19:18
Cicero
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden
Forum Posts: 300

Voor mij geen goede voornemens meer. Het lukt mij toch niet om ze waar te maken.

Ik had al jaren het goede voornemen meer contacten te maken en assertiever te zijn. Het is allebei nooit goed gelukt.
Ik was ook steeds van plan een nieuwe taal te leren. Ik ben ooit begonnen aan een cursus Italiaans. Ik heb het nooit afgemaakt.
Dus geen voornemens meer. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.

29 december 2013
13:18
marcelo
Member
Members

VVM leden

Appeltje;68718 said:
- (misschien) autoslipcursus volgen
- cursus volgen voor evenementen verkeersregelaar
- cursus duits

Wat is een autoslipcursus?
Bestaat dat dan ook een evenementen verkeersregelaar? Moet je dan niet bij de verkeerspolitie een opleiding volgen? wat is dat en hoe kun je die volgen :-/
Waarom wil je Duits leren? vind je dat gewoon leuk of heb je daar een speciaal doel voor?

- Ik wil graag in 2014 een goede baan vinden!
- Ook hoop ik een leuke vriendin te vinden ( wie weet met Appeltje naar een singlefeest - speeddaten 😉
- Graag wil ik ook assertiever worden in 2014.
- Ietsje slanker worden mag ook 😉
- Mijn lichaam voor de rest nog beter verzorgen.
- verder komen in autorijlessen
- Appeltje helpen met weekendje weg 😉

29 december 2013
10:48
Appeltje
Moderator
Members

Moderators

VVM leden

kaderleden